2011-05-05
 16:45:33

Hemma för att göra läxor!

Sitter hemma här och har tråkigt!
Siri rider på Gimli idag och jag kommer inte kunna köra/vara med han på.. få se.. typ en vecka! :O
Jag ska till london i helgen. Imorgon åker vi till mormor och morfar direkt efter skolan och sen på lördag kväll till london. Sen kommer vi inte hem till momor och morfar försen mitt i natten på tisdag och kommer väl hem hit på onsdag. Siri får sköta honom. Ska även be henne ta lite kort som hon kan lägga in här så ni får en liten inblick hur det är för henne!
Ska hitta på någon fin häst på hastnet så ni kan ju kika på det sen i alla fall.
Sen så ska jag kanske bli medryttare åt min kompis häst som hon ska låna ut på foder.. Krångligt?
Jo, min kompis häst ska hon låna ut på foder till hennes medryttare. Men hennes medryttare har inte tid alla dagar i veckan så hon behöver hjälp i så fall. och dett vill jag hjälpa till med :D
Jag hoppas på det. Sen så ska jag höra med min ANDRA kompis om jag eventuellt kunde få låna en av deras hästar i sommar.
Har bestämt mig för att inte sommarjobba på något speciellt ställe. Ska väl har ett ridläger för några tjejor och sen hjälpa till hemma hos en del för att samla ihop pengar.
Vill ha en ny vagn till Gimli och en kamera till mig. Båda sakerna kostar ca 5 000.. Man bara, lyyycka till -.-'

Aja, nu blev det mycket text. Så vi hörs sen! :D


Dålig bild på Siri när hon rider en ridskole häst víd namn Turf.. Saknar tiderna där uppe ibland. Alltid rida en gång i veckan.. Herre Gud, måste får rida snart!!! :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: