2011-05-20
 21:01:03

En toppen dag!

Har vart en toppen dag idag! Allt har vart grymt helt enkelt!
Allt börja med skolan, jag fick MVG i NO nationella! :O :D Och Vg+ i matte och Vg- i eng. Har antingen vg+ eller MVG- i sv, kommer inte ihåg. Men, liksom kan det bli bättre?? svar ja!
För när jag tömkörde Gimli idag, så var han lugn och arbets villig!

Alltså, vart så stolt! Tänkte hoppa lite med honom men när jag började arbeta i skritten så kom han ner i form och gick lugnt och fint. ville inte förstöra det och arbetade därför med volter och mest skritt. La även till trav i slutet, med volter så att han inte skulle dra iväg. Allt gick toppen och jag är så stol! Han gick lugnt och fint.
Fy fan va jag vart stolt då,älskar han!


SER NI!?!? Det är fin häst, en fin häst. Och han är miin! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: