2011-05-07
 11:49:14

En super glad tjej!

Just nu känns allt väääldigt vääldigt bra! Jag kommer få bli medryttare åt en c-ponny. Han är väl lite äldre men har energi och är lite små bråkig. Precis osm jag vill ha det. Jag vill ha utmaningar. Lina kommer hjälpa mig mcyket och förhoippningsvis kanske jag kan tävla med honom någon gång. I dressyr då.

Sen har jag pratat med en kompis om jag kunde få låna häst av henne under en liten period i somar. Hon tytckte det lät som om det skulle funka super bra. Då är det en arab/svenskt halvblod (tror jag) på ca 12 år. Är inte helt säkler ^^, Hon är i alla fall också en pigg och glad tjej som gillar hoppning. Så jag ska väl ta hjälp av Lina och hennes mor så jag kan träan en del sånt. Så nu känns allt sjukt bra!

Ska även höra med en person som heter petra. Hon kör mycket shettisar, så jag ska som sagt höra om hon eventuellt skulle vilja ha någon lektion för mig och Gimli.
Och som om inte allt detta vore nog så ska jag även till london om ca 7 timmar. Flyget vgår halv sju.
Men Siri kommer nog lägga upp lite bilder här så ni får något att kolla på.
Sen måste jag även lära mig hur man gör tidsintsällda inlägg. Någon som vet??
Aja, puuss och kram.
Kanske skriver nåogt kul om jag kommer på något! :P


En gammal bild.. Men är hos mormor och morfar så det får bli så! :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: