2011-04-30
 13:08:18

Har haft lov.

Ingen bra förklaring till ingen uppdatering men, men.
Jag har vart i stockholm och träffat kompisar och fick rida också! :D
Min kompis hyr en hafflinger. Var väldigt härligt att rida, hoppade nått hopp men inget speciellt liksom. Känner mig verkligen lite borta när jag rider nu. Måste hitta en häst som jag kan utvecklas med.
Idag är det valborg så hästarna får gå in.
För en vecka sedan åkte Fisen hem och det var den end häst jag kunnat rida sista tiden.
Såå jag vet inte vad som händer i framtiden.
Letar förbryllat efter en bra vagn till Gimli. Hittade en, priset var 10.000. Så nee.. Inte den heller!

Imorgon händer det saker hela dagen. Men på måndag kommer det bloggas för fullt igen.
:D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: