2011-04-06
 14:21:32

Halo!

Ny blogg här.. och den kommer handla om hästar!
Jag själv är en femton årig tjej som älskar hästar. Har en egen häst och till hösten hoppas jag på att komma in på hästlinjen i rättvik (gymnasium). Min häst är inte som alla andra.
Det är en shettis, en liten outbildad shettis. Men det spelar ingen roll. Han är helt enkelt bäst ändå. Jag har haft honom i tre år och han fyller sex i år. Har kört in honom och min lilla syster har ridit in honom.

Vårt stall är inte som alla andra, det är inte nått super stall som tar hur många hästar sm helst.. Utan det finns fyra boxar och lösdrift. Nu bor det fem hästar här, min Gimli, Evita, Aska, Fisen och Qoriga. Berättar mer om det senare!

Denna blogg kommer fyllas av bilder och text om vad vi gör. Och jag hoppas ni kommer gilla det!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: