2011-04-12
 20:28:25

Det blir så krånligt!

Har märkt att det blir ganska svårt att hinna blogga. Funderar på att lägga upp "dagens häst" på morgonen så att ni få något att läsa hela tiden!

en till sak som är lite krånglig är att få små hästar lydiga..
Syftar mest på Gimli med all sin envishet! Helst skulle jag bara vilja slänga mig upp pch rida till honom. MEN det går ju inte för jag är föööör STOOR :/
Usch.. Men, men.
Gjorde som en liten ridbana längst ner i hagen. Gimli drog ner några pinnar som fick bli bommar. Tänkte att dom skulle få arbeta lite i trav över bommar och sådant.
Dock blev det lite rörigt.
Gimli och Evita ville inte riktigt som vi ville ibland. Men nu såg jag ifall ungefär vad dom kan. Så nu ska jag fixa till ridbanan lite bättre. Mocka ut lite skit, fixa med tråd och hoppas på att det torkar upp lite mer.
Då kommer det bli toppen och jag kommer köra sten hårt med shettisarna och Siri och Julia!

Ska även tömköra lite där nere. Super taggad nu, wieee! :D
Och Får jag till hagen kan jag även arbeta Aska där nere lite grann också, longera cch tömköra.. måste vänja henne med träns först men det går väl fort ;)


Siri på Gimli.Det är så praktiskt när han kan dra en massa saker xD Och ja, Siri är stor på honom. Men hon är inte för tyngre!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: