2011-04-07
 11:21:51

Dålig uppdatering ett tag nu!

kommer vara dålig uppdatering nu ett tag innan jag får till allt. Ska snart ta mig tid att gör en header och tänka över lite vad jag ska skriva.

Som det känns nu så kommer det skrivas mycket om min vardag med hästarna nere i stallet.

Men även ifall nån har problem så kan man ju fråga och så får jag göra mitt bästa att svara på dom. 

Och jag vet att det är många som letar hästar, tänkte försöka ut "dagens häst". En random häst från hastnet som jag tycker låter som en bra häst. Skriver min egen åsikt om vem som hästen skulle passa bra ihop med.

Får se om jag kommer på något mer! hehe.. Har vart lite små sjuk, men idag ska jag nog ner till satllet och köra Gimli. Så då kommer det lite text och bilder om det sen också! I hope you will enjoy to read this blog! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: