2011-04-07
 20:29:06

Brunte en sexårig nordsvensk



Namn: Brunte
Ras: Nordsvensk
Född: 2005
Mankhöjd: 156 cm
Pris: 23 000 eller 31 000 och då ingår en sadel värd 12 000.
Bor: Växjö (södra sverige)

Detta verkar enligt mig vara en riktig toppen häst enligt mig. Hade jag letat häst hade jag ringt på en gång! Han är inkörd, men skena i höstas och det verkar inte vara hans grej.
Är inriden och mycket riden under hösten och vintern. Har hoppat lite gran vilket har funkat, mycket riden i dressyr och har fått fin kritik över hur duktig han är.

Verkar vara den perfekt hästen för den som vill ha någon att rida på i skogen och även lite på banan då och då. Ingen gammal häst så man kan lätt forma den lite som man själv vill ha den.

Låter det som något för dig kanske?? Klicka här för att komma till annonsen!


Kom ihåg, letar du efter en häst? Säg till om du behöver hjälp att leta. Dess hästar som kommer upp nu är hästar som jag tycker låter bra för min del!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: